Mennyi húzza a füstöt a leszállás után

Daka Olga   ·   Már öt órája elhagytuk Frankfurtot, az Atlanti-óceán fölött repültünk. A legénységi szállásnak mennyi húzza a füstöt a leszállás után ülésben próbáltam eltölteni az előírt pihenőidőt.

Hirtelen félrerántották a függönyt, és felszólítottak, menjek a pilótafülkébe azonnal, mert a kapitány hív. A kapitány átnyújtott egy nyomtatott üzenetet. Fontos volt.

orrspray allergia ellen

Azonnal szálljanak le a legközelebbi reptéren, adják meg, hol. Megértettük, hogy súlyos a helyzet, és leszállóhelyet kell találnunk. Gyorsan eldöntöttük, hogy a legközelebbi reptér mérföldre van a jobb vállunk mögött Ganderben, Új-Foundland szigetén. Gyors üzenet ment a kanadai irányítókhoz, majd egy jobb forduló Gander felé, azonnal.

mennyi húzza a füstöt a leszállás után

Csak később jöttünk rá, miért nem volt kifogása a kanadaiaknak a kérésünk miatt. Azt az utasítást kaptuk, hogy azonnali leszállásra készüljünk.

Közben egy másik üzenet érkezett Atlantából, mely szerint terrorista cselekmények történnek New York térségében.

Install után azokat a fáljokat, amiben benne van, hogy "install backup", azokat nyugodtan le lehet törölni. Colander azt írta, hogy nem akart az installerrel letöröltetni olyan dolgokat, amik nem az ő gépén vannak.

Előkészültünk a ganderi leszállásra. A pilótakabinba visszatérve megtudtam, hogy néhány gépet eltérítettek, amelyek amerikai épületeknek repültek. Elhatároztuk, hazudunk az utasoknak valamit, például hogy műszeres problémáink vannak, azért kell Ganderben leszállnunk, hogy ezt kivizsgáljuk.

110. Pilótafülke: átstartolás és szeles landolás Madeirán (extra)

Megígértük, dohányzó pirulák lányoknak tájékoztatást adunk leszállás után.

Sok volt az elégedetlen utas, de leszálltunk Ganderben mintegy 40 perccel az első utasítás után. Már húsz másik repülőgép is ott állt a világ minden tájáról. Miután leparkoltunk, a kapitány szólt az utasokhoz: "Hölgyeim és uraim, biztos csodálkoznak, hogy a körülöttünk álló összes repülőgép vajon ugyanazzal a műszeres problémával küzd-e, mint mi.

Az igazság az, hogy jó okból vagyunk itt mindannyian.

1. Repülés a vulkán szellőzőnyílása felett (1982)

Sokan hangoskodtak és háborogtak. Helyi idő szerint volt délután.

• Füst visszaáramlás a kéményből Kora tavaszi reggeleken a kinti levegő hőmérséklete a napsütés miatt jó néhány fokkal magasabb, mint a lakás levegője.
  • Füst visszaáramlás a kéményből - E-Kandalló

Az ottani irányítás senkinek nem engedélyezte, hogy kiszálljon a repülőgépből. Senki nem is jöhetett a gép közelébe. Csak egy rendőrségi autó járt körbe, szemügyre véve az összes gépet.

Feltételezzük, hogy az olvasó birtokában van az alapvető start, repülési, megközelitési és leszállási technikáknak. Itt mondok köszönetet annak a számos pilótának, akik segitettek a lista létrejöttében. Segítők Néhány tanács magától értetődőnek tűnhet, de talán vannak olyanok, akik számára ezek újdonságot jelentenek. A szerző nem javasolja az extrém manőverek végrehajtását. A szerző nem felelős az ezen dokumentum tanácsai alapján végrehajtott manőverekből eredő sérülésért ill.

A következő órában minden atlanti járatot leállítottak; 53 repülőgép maradt Ganderben a világ minden részéről, ezek közül 27 viselt amerikai zászlót. Azt mondták, minden gépet kiürítenek egyenként.

Mi a tizennegyedikek voltunk az amerikaiak között, talán délután 6-kor sorra kerülünk, mondták. Közben hírek jöttek a repülőgép rádióján, és végre megtudtuk, hogy mi történt: repülőgépek csapódtak a New York-i Kereskedelmi Központba, valamint a Pentagonba Washingtonban.

Túlfutás és fékezés: hogyan áll meg egy repülőgép?

Sokan próbáltak mobiljukon telefonálni, de a kanadai rendszer más, ezért nem találtak kapcsolatot. Aki mégis átjutott, csak annyit hallott egy kanadai operátortól, hogy az amerikai hívásokat blokkolták, vagy túlterheltek a vonalak. Késő este megtudtuk, hogy a World Trade Center épületei összeomlottak, és a negyedik eltérített gép lezuhant.

A holdraszállás Meghívom Önt, vegyen részt a nagy vállalkozásban, a holdutazásban.

Addigra az utasaink már teljesen kétségbeestek és érzelmileg kifáradtak, de nyugodtak maradtak. Emlékeztettük őket arra, hogy csak nézzenek körül: nem egyedül vagyunk ilyen helyzetben.

• Jelenlegi oldal: 4 a könyv összesen 8 oldalas [olvasható rendelkezésre álló rész: 2 oldal]
  • Dohányzásról leszokni, mit inni
  • A Tu a vízen landolt az Alexander Nevsky Lavra közelében.
  • Légiközlekedési balesetek listája – Wikipédia

Egy hosszú éjszaka a fedélzeten Ahogy mondták, délután 6-kor jelentkezett a Gander repülőtér azzal, hogy másnap délelőtt kor szállhatunk ki. Addigra az utasok olyan rezignálttá váltak, hogy különösebb zajongás nélkül elfogadták, szoktatták magukat ahhoz, hogy a gépen töltik az éjszakát.

Új-Foundland, vészkikötő

A repülőtériek mindenféle orvosi és egyéb segítséget megígértek, de erre szerencsére nem volt szükség. Egy olyan hölgy volt a fedélzeten, aki terhessége Az éjszaka komplikációk nélkül telt. Iskolabuszok sorakoztak fel, és a terminálba vitték az embereket. Mi, a legénység ugyanabba a terminálba kerültünk, de másik szekcióba, ahol mindenféle ellenőrzésen átestünk, továbbá regisztrálnunk kellett a Vöröskeresztnél.

dohányzási kérdések

Utasainktól elkülönítve egy igen kis szállodába vittek bennünket Gander városában. Nem tudtuk, hogy az utasok hová kerültek. Gander városában mindössze Mennyi húzza a füstöt a leszállás után Vöröskereszttől megtudtuk, hogy az utasok száma, akikről gondoskodniuk kell, meghaladja a Csak annyit közöltek velünk, hogy lazítsunk, míg ki nem hívnak a repülőtérre, de ez nem túl hamar lesz. A hotelban végre volt tévénk, és megtudtuk, mi történt 24 órával azelőtt.

Navigációs menü

Két nappal később, én reggel 7-kor kaptuk a hívást, hogy mehetünk. Délután kor már Atlantában voltunk.

mennyi húzza a füstöt a leszállás után

Utasaink közben elmesélték, mi történt velük: Gander és 75 km-es körzetének lakossága bezárta az összes iskolát, találkozóhelyet és minden egyéb közösségi épületet. Mindegyiket berendezték az utasok fogadására. Szereztek függőágyakat, matracokat, hálózsákokat, takarókat és párnákat. A mi gépünk utasa egy Lewisporte nevű kisvárosban lelt szállásra, 45 km-re Gandertől, egy iskolaépületben.

Légiközlekedési balesetek listája

A családokat együtt helyezték el. Az idősek választhattak magánemberek otthonai között. Az ifjú terhes hölgynek szintén egy család otthonában találtak szállást, egy utcányira egy órás sürgősségi osztálytól.